© 2017 Sag Ler @Sheeep

מה הבדל בין הטיפול אצלנו לבין אחרים?

תשעה דברים שמבדילים את שיפ מממעבדות בולמים אחרות : 

 

  1.  אנו מטפלים אך ורק בבולמים ומוטות אוכף (לא מוכרים צמיגים ואופנים תוך כדי°(❛ᴗ❛)° ))), ולכן הידע שנצבר אצלנו גדול ולא קיים במקומות אחרים.

  2.  אנו משתמשים בחלפים הטובים ביותר שקיימים, ואם לא קיימים חלקים טובים נדאג לייצר כאלו באיכות שעונה על הסטנדרטים שלנו.

  3.  כל טיפול אצלנו מגובה באחריות לשנה אצלנו.

  4.  כל בולם חדש או משומש שנקנה אצלנו, נמכר במסגרת מדיוניות "מרוצה או כסף חזרה" למשך חודש, כך שאין אצלנו חתולים בשק.

  5.  יש לנו את היכולת לתקן רעשים מהסטירר בכל סוגי הבולמים בעלות של 350 ש''ח כולל אחריות לכל החיים!

  6.  מטפלים בכל סוגי הבולמים במקום אחד ,אין צורך לפצל את הטיפול בין מקומות שונים.

  7.  ניתן לקבל זיכוי על בולם ישן בכל עסקה גם בטיפולים וגם בקניית בולם חדש.

  8.  כל טיפול מסתיים בכיוון מדוייק והסברים מפורטים על תחזוקה מונעת והמשך כיוון. בנוסף דף הסבר שמתמצת הכל לבעלי הפרעות קשב °(❛ᴗ❛)°

  9.  כמעט לכל בולם יש לנו אופציה לשיפורים פנימיים שהופכים את הבולם לטוב משמעותית.

  10.  אם היה לך זמן לקרוא את כל זה משהו לא תקין צא לרכב o(^▽^)o

המלצות לתחזוקת בולמים עצמית
  1. 1. לפני כל רכיבה חשוב להפוך ולהעמיד את האופנים לדקה-שתיים על האוכף והכידון. פעולה זו מאפשרת לכמות קטנה מאוד של שמן הנמצא ברגלי הבולם להגיע לכיוון הבושינגים ואטמי האבק ולייצר לבולם סיכוך טוב יותר, מה שיאריך את חייו ויגרום לו לעבוד טוב יותר.

  2. 2. לאחר כל רכיבה חשוב מאוד לנקות את הבוכנות ואטמי האבק עם מטלית יבשה, לא מומלץ להשתמש במגבונים לחים.
    3. אין צורך לשמן את הבולם חיצונית.

    4.מומלץ להימנע ככל האפשר משטיפת האופנים והבולמים במים זורמים. כל שטיפה מכניסה מעט מים לבולמים מה שגורם להם לשחיקה מוגברת.
    5.חשוב להבין ,שאטמי האבק אינם אטומים בפני בוץ וכמעט כל רמה של רכיבה בבוץ תגרום לו לחדור פנימה.

המלצות להמשך כיוון בולמים

בד"כ אנו מכוונים את הבולם למשקל הרוכב, אבל חשוב מאוד לבדוק את הכיוון ברכיבה בשטח. גומיית סימון הסאג הירוקה או הכתומה צריכה להגיע כ-0.5  ס"מ עד 1.5 ס"מ מהקצה העליון של הרגל העליונה בבולם קדמי;
וכ-1 ממ עד 8 ממ מקצה הבוכנה בבולם אחורי  (תלוי אם רוצים אותו קשיח או רך).
אם הבולם מגיע לנקודות האלו אחרי רכיבה שכוללת את האלמנטים הטכניים ביותר שלך –הבולמים מכוונים טוב.
אם הבולם מגיע לנקודות אלו בקלות יתרה מומלץ להוסיף 5 psi.
אם הבולם לא מגיע לנקודות אלו בסוף רכיבה מומלץ להוריד 5 psi.
על כל 5 עד 10 psi  שמורידים מומלץ לפתוח קליק אחד בריבאונד (להאיץ את החזרה).
על כל 5 עד 10 psi  שמוסיפים מומלץ לסגור קליק אחד של ריבאונד (להאט את החזרה).
חשוב לזכור – לחץ אוויר נכון  בצמיגים הוא קריטי לשיכוך טוב!!! גם הבולם הטוב ביותר ירגיש מת  אם הצמיגים מנופחים מדי. 
טיפול במעבדת בולמים מומלץ כל 150-200 שעות רכיבה.