© 2017 Sag Ler @Sheeep

מה זה BOOST VALVE ולמה אנחנו מחליפים אותו

BOOST VALVE הינו מנגנון פנימי של בולמים אחוריים של פוקס, אשר יוצר במשך כמה שנים וייצורו הופסק. פעולת המנגנון - הקשחת LOW SPEED COMPRESSION ככל שהבולם מתקדם במהלך, ע"מ ליצור התנגדות לטריקת בולם ולמנוע כביכול את תופעת ה-BOTTOM OUT. זאת בניגוד להגיון בריא, שאומר LOW SPEED COMPRESSION מוקשח יותר בתחילת המהלך ע"מ ליצור יעילות דיווש, ומתרכך ככל שהבולם מתקדם במהלך, ע"מ לספק שיכוך טוב יותר למכות שמגיעות מהשביל.

ככלל, BOOST VALVE אינו מנגנון אמין. מיד לאחר הטיפול הוא מתפקד אומנם כמו שצריך למשך כמה שבועות/חודשים, אך פעילותו דועכת מהר מאד, מה שיוצר בעיה של היעדר נעילה לצורך דיווש יעיל בכל מצב מחד, ופעולת קלוקלת של הבולם מאידך. הבולם לא מספק את השיכוך המיטבי, דבר שגורע רבות מחווית הרכיבה ובטחון הרוכב.

אנחנו בשיפ כבר לפני הרבה שנים הגענו לפתרון הבעיה ע"י החלפת המנגנון הנ"ל, ושידרוג הבולם למנגנון זהה למנגנונים הישנים/חדשים של פוקס. בנוסף להורדת הבוסט וואלב, אנחנו מבצעים שימוס (סידור דיסקיות ששולטות במעבר שמן בבולם) מחדש, באופן שמותאם לרוכב הספציפי, סוג המתלה, העדפות אישיות, סגנון רכיבה ושטח נרכב.

כיצד תדעו שיש לכם BOOST VALVE בבולם?

המילה BOOST VALVE תופיע על תא האוויר החיצוני של הבולם, כפי שמופיע בתמונה.